Hi dude ! :D 
Harini saya happy semacam. Why? Sebab harini genap sebulan Saya dengan Aqim ^^
Hihi, Alhamdulillah ~ Hope relation ni kekal sampai Jannah. Aminn
Dalam sebulan ni, memang banyak yang kitaorang telah lalui bersama. 
Suka, duka semua kita share sesama :'D
Orang suruh kita break pun, Aqim tetap pertahankan relation kita ni.
Thanks selama sebulan ni jaga saya.
Thanks selama sebulan ni temankan saya.
Thanks selama sebulan ni faham keadaan saya.
Thanks setia dengan saya selama sebulan ni.
Thanks for everything sayanggggg. 
Awak tahu yang saya ni cemburu buta, Awak tetap sabar dgn saya.
Awak tahu yang saya ni suka layan lelaki, awak tak pernah pun marah.
Awak tahu yang saya ni tak suka dikongkong, awak bagi saya kebebasan .
Mayb saya bukan perempuan yang terbaik, tapi saya try untuk jadi yang terbaik untuk awak k ;)
Mayb saya bukan yang pertama, tapi saya try untuk jadi yang terakhir untuk awak.
Thanks A lot sebab betul betul fahamkan saya.













Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment