Hi peeps! How are you?
Lama dah tak update blog. Dah berhabuk dah rasanyaa *tiup habuk
Now days kan dah ada twitter faceboo instagram. So blog ni cuma rumah tumpangan aje.
Hekhekk x) 
Okay. Final exam dah semakin hampir. And saya still hadap laptop ni. hahaha
good job ahh. Nanti dapat bad result baru aku akan menyesal. hekkk :P
Kalau dalam kelas tu if ada mood je aku akan belajar.
maklumlahh sekelas dengan member sendiri. memang takan belajar ah jawabnya.
hahaha. okay today nak cerita pasal 2 KREATIF 3
apa ntah mimpi aku nak cerita pasal beloved kelas aku ni.
Hmmm actually tinggal lagi 1 bulan lebih je kiteorang duduk dalam kelas tu. 
sebab dah hujung tahun en. Next year tak tahu lagi dapat bersama ke tidak. 
seriously, 2 kreatif 3 terlampau aku sayang.
budak budaknya yang comel cantik gemuk kurus hitam putih hodoh handsome 
semuanya aku sayang. kecuali beberapa manusia tuu :x 


Ingat lagi masa awal tahun. rasa cuak takut semua ada. sebab first time en aku masuk kelas belakang.
takda ah belakang sangat senannya. hehehe.
Dah lah masa tu aku tak ngam dengan sesiapa. Cuma ada Alia je time tu.
Hana Hani Ezaty Esther and budak lain semua aku tak berapa rapat time tu.
After 2 weeks gituu baru laa semuanya okay. 
Dah bergaul dengan smua orang. Dah boleh bercakap macam biasa ;') 
duduk kelas tu memang best lagi lagi ada budak gila macam Alia hani hana ezaty veejay.
24 hours buad lawak. 24 hours tak berhenti cakap. 24 hours asyik buad masalah.
Ya Allah memang best dapat kawan macam diorang ^^v

Meyh sini aku cerita pasal sensorang eyhhh :) 

ALIA : dia kat kelas kuat bercakap. memang tak suka buad kerja rumah. suka nganjeng cikgu and buad masalah disiplin. kehadiran jangan cakap ahh. banyak tanda O ! x) senang nak berkawan dengan dia sebab dia ni buka jenis yang backstab.

EZATY : budak emmok yang selalu happy even ada masalah. Before this kitaorang tak pernah rapat. Since this years baru jadi sahabat baik. Dia ni pandai tapi kuat nganjing cikgu. She always treat me like a princess! that's why I love her :* 

HANA : Si katak putih. hahahaha. selalu buad benda pelik duh dia ni. Selalu buad lawak tanpa dia sedar. Dia faham aku. kadang kadang terlampau over ( sorry to say ) Dalam kelas selalu duduk dengan lelaki and selalu belajar. Keep it up gal! ;) 

HANI : this little gal is shoooo cute! paling cantik an comel dalam kelas aku ahh. Kuat ketawa kuat judge orang. Tak pernah nampa dia nangis. Always happy and aku tak pernah nampak dia ada masalah.  Suka baca novel dalam kelas! :> 

ESTHER : Sarawakian gall! Aku sayang dia gila babi jalan lurus! hahaha. dia baik and caring. Aku suka buli dia and dia tak pernah balas balik. one thing.....AKU TAK BOLEH TERIMA KAU BERAMBUT PENDEK! :(

SAIFUL : ketua tingkatan yang berbadan tough tapi lembik. hahaha. selalu duduk sebelah aku. selalu gagap bila cakap dengan aku. selalu bagi aku gula gula ^^v aku suka kawan dengan dia sebab dia tak macam lelaki lain, CONTROL MACHO!

ANEP : Budak pendek tapi handsome! selalu mintak gua duit and nganjeng aku. Rajin belajar jantan ni! :)xx

AIDIL : taiko kelas. geng dengna taiko sekolah tuuuu. Dia tak rapat dengan aku. Cuma kadang kadang je bebual. Baik tapi suka buli epul!

WILLIAM : He is my pogheber Skandal. hahaha. Dia indian tapi best gila beb layan kepala dia! :) Always duduk sebelah aku. Always ajak aku ponteng. Always cerita pasal awek dia dekat aku. Dia handome! seriously tak tipu! 

SUFI / HAZIQ : ini dua olang kaki poteng punya budak! >< taiko lah katakan ~ Tak berapa rapat dengan aku. Rapat dengan aku bila time nak ponteng je. But Haziq, I miss the old you! aku nak kau yang dulu! please :'( 

CHIA CHEN/ CHUAN JIAN/ HONG CHAI/ YONG NAN/ WEE HONG: budak cina yang kuat nganjeng! suka panggil aku KEMEK. i don't know why -.- suka baling kapal terbang buatan atas kepala aku. Takda diorang tak meriahlah kelas!


CHAROL : budak lelaki yang selalu kena buli and bersifat lembut. takda ahh lembut mana. hahaha. dia PA hana. Charol pelajar paling bersemangat bila berakhirnya kelas :p suara dia je yang paling kuat bila nak ucap 'TERIMA KASIH CIKGU' laka laka dia ni ~

VEEJAY / JUN KANG : this two stupid boys kerja diorang asyik kutuk cikgu Shah je tauuu. hahaha! aku always lawan mulut dengan diorang ni. hekhekk :P tagline diorang 'we're bad words pro' diorang lah yang cakap. hahaha.

AMIRAH : this gal tak banyak mulut. selalu kena puji dengan cikgu -.- Baik - pendiam - kuat nganjeng - tenenene! x)

CHING YING / RACHEL / PEI SHI / TEO : Budak china yang berstyle dalam kelas aku. 24 hours pegang sikit and betul kan rambut + tengok cermin! x) Lengluii ~ lengluii ~ hehehe.

HUI PING / HUISIN : sorang dungu sorang lagi pekak. hahaha! tapi dua dua pandai! Si hui sin ni bajet gengster even dia OKU tauuu. Satu kelas suka cari pasal dengan dia. hehe

JEENANI / JACINTA / SHALENNE : this 3 budak india selalu lambat masuk kelas. Baik memang baik ^^ tiga tiga cantik tapi agak gedik. 

SHAFIQ / LUQMAN : BUDAK BAIK! tapi kadang kadang suka nganjeng orang. hehehe. ni dua lelaki manyak handsome ^^v 


ROSLAN / IZYAN / SHIQEEN : MUSUH AKU! KBYE!

That's all. Pelbagai jenis perangai and gelagat buak dalam kelas aku ni. That's why kelas aku agak huru hara. hehehe ^^V Aku harap sangat next year kiteorang semua tak kan berpisah. Still dalam kelas yang sama. Aminn! :> 














2 KREATIF 3 2012




kau adalah sahabatku teman pelipur laraku
bersamamu aku bisa ber bagi
cerita indah
cerita tentang kegagalanku dan dengan mu pula aku bisa tuangkan segala keluh kesahku..

sahabat…
saat kau sedih aku menangis
saat kau terluka hatiku tercabik
saat kau gundah aku selalu resah

sahabat
dimana jangan kau anggap aku orang lain
aku adalah dirimu
aku adalah saudaramu
aku siap korban kan jiwaku agar
kekal persahabatan kita

-ZERIN AZREEN-







Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment