Hi Assalamualaikum ^^
Cuba tgok blog Mak Jemah nih . Semuanya dah tukar 
Alhamdulillah Allah kabulkan doa ku Bagi line Maxis broadband nih laju 
Muehehehehe ~
Penad semalam pergi JBI tak hilang lagi nih ._. 
Sakit badan , Kaki krem . Semua penyakit keluar . HAHA
Okay today , nak cerita pasal semalam . Memang tak boleh lupa kot . Sebab ... ntah
Tapi dapat lepas rinduu kat semua :D
Awal pukul 8.30 je aku terus bangun dari katil 
Then sepantas kilat Capai laptop ^^ Online jejak pukul 10 
Mula mula dah rancang dgn Wawan and Man nak naik Bus , tapi tak jadi
Sebab Makcik Izzatul nak hantar ._. So tumpang dia jela
mandi mandi , Siap then terus berlari pegi Caltex 
Masa dalam perjalan nak pegi Caltex , ada laa beberapa Bohjan kacau
Arghh , memang macam sial ==' Time aku nak lari tuh bohjan-2 tuh bole pulak cakap
'Dek , jgn lari . nnti jatuh '
Haih , nasib je aku nak cepat , kalau tak dah dapat FreeKick *Bajet berani xD

Sampai je caltex , terus naik kereta makcik tuh
Time tuh ketiak memang dah Lecak gila aah x)
Nasib air cond kuat , hilang sikit rasa panas . HAHA
Sampai je JBI , aku terus tunggu Mai . bukan main lama lagi dia nak sampai ._.
Dalam pukul 12.15 dia pun sampai 
Terus ajak dia lepak kat Playground tunggu wawan and Thilah 
tunggu dua Manusia nih pun berejam jugak xD 
dalam pukul 12.50 kot , Thilah sampai 
aku dah nampak dia dari jauh . Masa dia nak pegi kat tempat kiteorang ,
die mcm teragak-agak
Yelaaa , selama nih mana pernah jumpaa . Hehe ^^
Lastly , tunggu Wawan . tunggu dia nih lagi lama . Sempat tidur kot xDD

Bila semua dah sampai , kiteroang terus masuk . Jelajah satu Jusco tuh ._.
Then suruh Thilah dgn Wawan beli ticket Sebab aku dgn mai nak pegi Shopping
*Tak shopping pun . belek-2 je . Hehe
Dalam pukul 1 gitu , pergi kat tempat Cinema
Ya Allah , punye lah panjang nak beratur . Time tuh semua tak tahu nak tgok cerita ape
Piranha tak bole . Mai gatal pi bawak adek diaa 
So tgok cerita Snow White and bla bla bla ~ Lupa tajuk*
Cirita tuh start pukul 2.10 , So kiteorang pegi laa foodcourt duluu
Lepak and Minum . Time tuh semua tak bersuara . Maluu agaknyaa :3
Dalam pukul 2 terus pegi atas . Beli popcorn and air
Pehh , kemain lama lagi aku nad mai beratur
Ramai kot yang nak pegi beli . Dalam pukul 2.30 setengah baru masuk Wayang 
Wawan duduk paling hujung , Then thilah , aku . last sekali Mai 

# Before masuk wayang 


Cerita tuh tersangat lah Best . Dah laa wayang sejuk macam !@#$%
Aku tak tahu laa apa yang mai Rasa . dia dah laa pakai Singlet je xD
Lepas habis tgok wayang , Aku and mai continue Shopping 
Kali nih pergi beli baju bebetul . tak belek-2 je xD haha
Wawan and Thilah gerak Foodcourt . diorang lepak dgn Daud , pang , Fadh 
Dalam pukul 5 gituu . Aku dah kelaur dari Jusco 
yang lain belum lagi . Kemain lama doh tunggu bus 
Daud pang fadh mai sempat keluar lepak dgn Aku lagi .
Yang lelaki mcm biasalah MEROKOK , aku and mai tgok kan jelaa 

# Before balik . Aku dgn Kerempeng 

_.# Before balik jugak . Mai dgn Skandal dioo ._.


Dalam pukul 5.40 takde bus . Aku and miera punya geng semua berpakat jalan kaki je
Mula- mula rasa nak marah , tapi aku fkir balik . Rumah dgn Jusco bukannya jauh punn
Jalan kaki . melintas jalan mcm Anak itik . Sebaris je ~ HAHA
masa nak lalu jalan Shortcut kan , ada anjing Ekot kiteorang 
SUMPAH TAKUT !
tapi Bha dgn miera cakap , Jalan mcm biase je 
Anjing comel tuh makin lama makin ekot je kat belakang aku
Elak dia gigit je weyh ~ 
Aku jalan laju sikit dia pegi kejar aku 
macam *^%$ @#$%
Dia sebenarnyaa nak Big Apple yang ada kat tangan aku tuhh . 
At last semua berpecah . Anjing tuh pun Fade up terus blah . HAHA

Memang best semalam even aku tak banyak cakap ._.
Nasib daud ada kan :D riuh sikit keadaan . 
Thilah , ILY my new Girlfriend ;D
Yang lain pun ILY jugokkk . Bye ^^









Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment