Wishlist Babes ^^



Hi Peeps 
Dah lamaa kita takk update blog kan ? Hehe
Duluu setiap minggu kita update . Now , dah takd topik laa darl
semua kita dah luahkan kat twitter ^^ 
Cer tengok tajuk kat atas tuh  . Ohsemm gila babes
Tak pernah dibuat orang x') Tapi Inari kita nak buad jugak :p
ada mak jemah kesah kau nak cakap apa ? 
tak suka Blah *ayat siapa lah aku rembat nih :3


Okayy , mempersembahkann benda yang pertama Mak jemah nakk x')


SONY ERICSSON XPERIA 

Lawa kann ? Fuhhh , first time tgok Mak jemah dah tergodaa
' Aku tergoda ~ aku tergoda ~ err , lupa lirik '
Bukannya kita tak sayang C3 tuhh , tapi C3 tuh dah nak nazak xP
Bukak Internet tak boleh , Camera tak lawa .
Haha , duluu aku yang beriye sangat nak phone tuhh . 
Terima laa padah ~ 
Tuhan tolong lembut kan hati mama ~  untuk beli phone ini untuk aku ~ 
tukar lirik Ombak rindu tuhh ;) 

Okayy , mempersembahkan barang yang kedua mak jemah nak 


DSLR . 

Yeah , saya ketinggalan zaman ._.
Orang semua dah ada 2 3 4 biji seorang , Aku still takd .
Eh , mak jemah bukan takde benda gedabak nih xD
Ada memang ada , tapi tuh kakak and abang mak jemah punyaa . 
Dalam family ada dua bende alah nih , tapi sendiri punya takdo ;)
Sian akuuuuu . AKU NAK SENDIRI PUNYAA
AKU TAKNAK BUAD MUKA KESIAN THEN MINTAK KAT KAKAK AKU ._.
Tuhan tolong katakanlaa ~ pada mama tentang ini ~
Gubahan lagu hafiz ;)

Okay , yang seterusnyaaa :D *senyum nampak semua gigi*



BEAUTIFUL ROOM

Comel kan bilik nih ? Mak jemah tersangat lah Adore kat bilik nih ._.
Purple babe. Favourite colour saya tuhhhhhh *_*
Bole tak design bilik saya macam nih? Sebjik mcm nih
Bukan dua tiga bijik mak jemah nak. Sebijik cukup ^^
Bilik yang sekarang nih mcm tokang pecah 
Tahu tokang pecah? tak tahuu p tgok kamus xD
Bilik sekarang simple teramat . Dah mcm stor sukan Sekolah pun ada jugak. HEHE
Aku , suka setengah mati kepada bilik ini ~ sungguh ku ingin mama tahu ~
Lagu D'masiv wa rembat :D

Next ! mak jemah nak ..


ORIGINAL CANVAS ICANIZED

apa pelik sangat nama kasut nih =='
Tapi nama tuh memang ada kat majalah .
So I try cari kat google . Memang sah sah tuh nama kasut nih :'D
BTW, kasut ini tersangat lah comel :*
Masa pegi JBI haritu pun , mak jemah ada nampak kasut macam nih 
Tapi mahal nak mampus. Terbatal niat weyh nak beli xD
TAPI MAK JEMAH NAK JUGAK KASUT NI ._. SANGAT SANGAT SANGAT COMEL
maa , tolong eh belikann ? *muka kesian* Beli semua pun takpe :'D

Okayy , selanjutnyaaa x)


Yeah , macam Bebudak kecik kan ? Tapi ini hakikatnyaa x') 
Hehe ^^ Saya nak CD barbie banyak-2 ! :*
Setakat ini Mak jemah ada dalam 20 je CD barbie .
Poh Keh Mak , sikit gilaaaaaa ._.
Ma , benda nih bukan mahal pun kan ? Bole lah kann Mama belikan ? 
*buad muka comel* 

Okay tuh je yang Mak Jemah nak :'D doakan laa KIte dapat eh apa yang kita nakk ;)
Sebenarnyaa banyak lagi xD hehe . Tapi ....... masa tuh takd .
Now , dah marghrib . Mak jemah nak Solat duluu ;) Next time sambung eh ?
Kboii :*










Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment