Last night I hugged my pillow and dreamt of you. I wish that someday I'd dream about my pillow and I'd be hugging you.


Hi , Morningg ^^v
Hari ini Demammmm, So mama tak bagi pergi Koko :>
Padahal semalam aku dah beriyee cakap dekat Midi , Mai nd Aby nak gerakk B.I
Soryy k Aku memang kuat Bebual xD
*tutup cerita dahhh*

K sejak dua menjak tiga menjak nehh, Relation aku dengan Epull renggang :/
Aku sendiri tak tahu kenapaa :/ 
Mayb sebab aku teringatkann 'orang dulu' tuhhh
Haishhhh :'/ 
Bilaa dia call punn, Aku tak Angkatt 
Bilaa dia text, memang aku takan reply 
Bila dekat sch, Aku langsung tak tegur diaa
Kejam kan sayaaa? hmmmmm......
Semalam masa Firmann And fiona Datingg, 
Masa Nasuha and Amirul Dating,
Baru aku perasan yang aku dah lama tak Dating dgn Diaa 
Semalam dekat taman punn, Dia tak pandang Akuu . K aku tahu dia sentapp :'o
Sorry k Sorry.......
Masa tengah beratur, Hana Tejemah panggil Aku.
Dia tanyaaa 
' kau sayang epul takk? '
' dah berapa lama kau tak tegur diaa?'
'kalau mcm nehh.......... (Secret)'
time tuhh aku terdiamm. Tak tahu nak jawab apaaa :x

Masa balik tuhh, aku terus jumpaa dia :'D
Alhamdullillah, dia tegur akuu. Dia layan aku Baik-2 :')
Then, time tgh jalan tuhh. Dia tarik akuu then dia tanyaa 
' Awak sayang kita tak? ' 
Aku cakap jelaa ye :DD 
Bagi aku satu lagi peluang k. Aku tahu aku salah bebb :) 

Thanks sebab belanja aku topapp ^^
Thanks sebab happykan aku ^^
Thanks sebab selalu teman aku lepak dekat mamak ^^
Thanks For Everythingg ^^
ILAPCHIUUUUUUUUU 







Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment