Hi :> Cuba tgok Gambar manusia yang ada dekat atas tuh 
Comel ? Cantik ? ha'ah dia memang comel memang cantik
Tapi perangai tak comel cantik mana punn * ludah *

Budak yang sekolah dekat Asrama agama memang mcm Ni eh ?
Sohaii , takde adab . judge orang sesuka hati -,-
mak aku pun tak marah laa weyh aku nak pakai tudung ke tidak
yang kau lebih-2 asal
kau fikir kau pakai tudung confirm aa masuk syurga ?
Tak semua laa masuk syurga lagi-2 perempuan mcm kau 
*bukan perempuan tapi betina ;D




See ? Aku tahu kau sengaja tulis untuk aku kan ? 
TAKPAYAH KALIS-2 AA . dah ada bukti beb ;)
Suka hati aku laa nak upload gmbar tk pakai tudung ke pakai tudung ke . 
Yang kau caring sgt kenapaa ?
Dosa kau ke aku sekarang neh ? :3
errrr , AGAS -,-










Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment