Hi Hello ^^
Sihat dokk ? HAHA
 Esok dah kena pergii sekolah .  jumpa kawan , boypreng , 
Happy k Happy
Sejak ber-couple neh saya suka ke sekolahhh :DD
kstop jadi longoi xD
Harini, nak cerita pasal sorang member aku dari sarawak nehh =)

*act, muka dia tak mcm gitu . And muka aku pon tak sebabi tuh :3 HAHA

Nama dia Esther Anak Lulin =)
14 Tahun nd Dari Sarawakk =D
Friendly , Hyperactive =P

Dulu, aku dengan dia memang macam belangkas k.
mana ada diaa, kat situ ada aku. Pergi tandas punn kekadang berduaa ^^
Pergi rehat Satu gengg , Pergi lab satu gengg , Pergi makmal bahasa satu geng 
Bila rehat jelaa Kiteorang berpecahh * Dia bukan Islam*
K memang happy bila ada kawan mcm diaa. Suka ajar aku bahasa sarawakk 
Dia baikk, suka simpan rahsiaa . Taikoo aku nii :DD

Tapi bila masuk bulan 4, dia dah mula berubah * Lagu sedih*
Dia mesti lari dari aku, bebual pun takk, masa balik tak jalan dgn akuu and banyak lagi laa
Haishhh, sedih k...........
Siapa je tak sedih bila tgok kawan baik sendiri jauhkan diri dari kita .

Bila aku tanyaa, mesti kau jawab ' aku lagi suka bersendiri '
bila aku tanya lagi sekali kau mesti senyum jee
Bila aku tanya kali ketigaa, mesti kau terus lari kann diri
Kau kenapa weyhh ? Sentap ke ? Kiteorang semua sayang kau k.
Jangan laa buad aku macam gini :'/
AKU SAYANG KAU <3

Aku rinduu kau yang dulu
Aku rinduu 'sakat' kau tuhh even tak berapa jadi
Aku rindu kutukan kauu
Aku rinduu senyuman kau
Aku rinduu kau maki orang lagi-2 geng 'steel'
IMISSYOUALOTK

kalau kau rinduu kan geng kau yang tahun lepass, 
k aku lepaskan kau pergi dengan diorangg
Aku siapa kan nak judge kau berkawan dgn siapaa 
TAPI please jangan lupa aku........
Please jgn lupa Hana , hani , shiqeen , zaty , Alia , izyann
Semua sayang kau.......
semua rasa kehilangan kau k...
BYE





















Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment