Hey Hooo ^^ K sejak dua menjak neh aku happy semacam . Why ? sebab ada pakwe baru lewww
Alhamdullillah :) 3 Bulan single and now Takenn sudahh .
TAK SEMUA ORANG BOLE HIDUP TANPA CINTA KANN 

k aku nak cerita pasal semalam nih . 
Excited gila nak cerita sebab semalam ialah hari yang paling happy ^^
Mehh aa sini dengar :DD
k semalam ada koko Tapi kan hujan . so aku macam malas ahh nak pergi
padahal aku dah janji dgn hana hani and zaty nak pergi koko . haha ksorry , aku en kuat bebual xD
dalam pukul 6.30 zaty text aku . dia cakap dia tak pergi koko sebab hujan .
then aku smbung laa tidur dengan nyenyaknyaaa xD
tgh syok tidur si hana pergi call aku
dia tanya aku dekat manaa . aku cakap laa aku dekat rumah
 *mata still tak bukak sebenarnyaa . mulot je gerak . haha*
tetiba je dia bebel bebel sebab aku tk datang . 
aku pon bagi alasan apa semua then suruh dia datang rumah 

dalam pukul 8 gitu hana dtg rumah aku dgn hani . 
Then lepak-2 dlm rumah sementra tunggu hujan berhenti smbil bodek phone hani . 
Time tuh aku baru teringat yang aku dh janji dgn epul yang aku nak dtg sekolah . haha 
 k aku bebual lagi sekali . Sorry :* 
dalam pukul 9 gitu aku siap-2 laa nak pergi sekolah
aku mintaklaa jasa baik hana tolong gosokkan tudung . aleh-2 je aku tgok tudung aku dh terbakar
hana mintak maaf beribu kali beb :3 rasa memang nak marah tapi kesiann . 
kredhoo jelaa tudung terbakar -,- 

dalam pukul 9.10 kiteorang pergi sekolah jalan kaki dalam keadaan sejuk nak mampos tuh 
parents aku kerja so takde siape nak hantar . 
masuk-2 sekolah je kasut aku dh penuh dgn air . baju aku basah . 
handphone jgn cakap ahh . kena hujan jee xDD 
Nasibb nampak iffa dgn mimie . lepak dgn diorang dekat kantin . bebuall apa semua ^^
Then aku tanye laa mimie, epul dekat manaa
dia cakap epul tak dtg 
mcm tak menyirap pulak kan darah aku nehh
dia suruh dtg , last-2 dia yang tk datang . BEBUAL .
aku teros pinjam phone mimie then call epul
tanya dia kat manaa . suara baru bangun tidur beb -,- 
pastu dia kata dalam pukul 10 dia smpai .
sementara tunggu dia sampai , aku main snap-2 gmbar ahh dgn diorang .
k memang happy ^^ Dalam pukul 10.05 pagi epul sampai 
then kiteorang semua merantau satu sekolahh xDD

masa balik koko tuh , hana and epull ajak pergi CB ><
mula-2 takut jugakk sebab nnti bapak aku mesit carikk . then biha lalu
aku tanya laa dia miera manaa . dia cakap miera stayback smpai pukul 3 .
k ada chance nak larii g cb kejapp ^^
aku jalan berdua dgn epull . hana dgn hani sebok snap gmbar dekat belakng kiteorang .
hihi ^^ masuk cb tetiba aku rasa P aku mcm dh nak bocor 
so aku cakap cakap aa dekat epull yang aku nak singgah rumah zaty kejap 

sampai je rumah zaty aku cari P and teros g tandar 
after aku keluar tandas je , zaty ajak g sch agama dia
pening jugak time tuh nak fikir samada nak ikot dia or nak lepak dekat cb
zaty pujok-2 . last-2 aku ikot diaa . 
Call epul then suruh dia balik rumahh 
sampai je sch agama epul call . hana yang jawab xD
dia cakap tunggu dia kejap . Dia nak jumpa lagi :D
*kan aku dh cakap semalam hari yang best* 

dlm pukul 4gitu  dia smpai dgn luqman naik fixie pinky dia tuh ^^
haha . bebual kejap . then zaty hambek-2 gambar  , 
Dah laa time tuh aku tgh tahan sengugut xDD hana pulakk beriye bawak fiie ke hulu ke hilir
HAHA . comel je hana jatuh time nak berhentii . Sumpah lawakk
bebual then menggedik dekat dia . 
TAK SALAH KAN GEDIK DGN BOYFRIEND SENDIRI!
dalam pukul 4.30 hana cakap dia nak balik . gelabah juga aku time tuh
dah laa aku dgn lelaki . pastu dia pulak nak tinggalkan aku
aku pujuk dia jgn balik , dia cakap anak dia kat rumah belom makan
anak ape pon aku tak tahuu xD haha . anak ayam kot 

dalam pukul 5 pulakk si luqman gegedik nak balik . haiyyaaa  semua sebok nak tinggalkan aku :3
then epull cakap , dia nak tunggu sampai aku balik 
k time tuh sumpah aku tersenyum smpai ke telinga :'D

Dalam pukul 5.10 zaty ajak balik .
 Aku pun 'angguk' jela even aku sebenarnyaa belom puas bebual dgn dia :')
Seriously aku sayang epull even si M kata aku takan lama dgn epul :/
ILOVEYOUU








Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment