okayh , act . picture kat atas takd kena mengena langsung !
HAHA . hanya perhiasan semata- mata -,-
dulu kan time aku kecik kan aku tak tahu kan apa itu perhiasan tau :D
penad kan aku tanya mak aku , dia taknak jawab ponn :(
kesian kan ? HAHA . kan kan . byk sgd sia !

back to the topic , 
aku kini mencari TIMBA .
mampus laa korang nak kata aku apa kan -,-
apa aku kesahh ! cari timba je kodd
bukan cari baldi ke apa ke 
 #terkeluar cerita lagi ! siaaa je

Okayh , first tadi aku nmpak si D onl . 
Good news right ? :D 
then , tangan neh tetiba takut nak tulis HYE .
aku pergi laa IM fiq then tanya mcm mana nak mulaa 
then dia bgi laa tau rahsia and petunjuk apa semuaa 
aku IM then IM then IM .. 
best sia IM dgn dia 
 tgok bawah nih . MESTI JEALOUS :D


  

# aku rasa korang tak nmpk -,-



dah ! dua je aku berani tunjuk . nak tgok yang lain ? 
TANYA FIQ SHAFIQ :D
dia tahu segalanyaa . 
aku harap , aku dapad kau :') 
AMINN <3








Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment