Abang , Aku Sayang Kau 

hihi , post tittle hari ni mcm apa siaa -,-
tapi aku memang nak cerita pasal abang aku
i mean abang angkat baru 
HAHA, jgn harap lew aku nak cerita pasal abang kandung -,-
baru je kenal di LAMAN MUKA BUKU .
kau ingad kau sorang je bole dapad abang angkat dari FB 
aku pon bole leww ^^V


haa , ini diaa xD
♥ Zarif Muazzam 
hensem + comel kan ? aku tahuu :D
stay at Kuala Terengganu . 
singlee beb , aku pun nak try usha xD

HAHA, now aku nak cerita mcm mana aku bole kenal dia
duduk depan PC diam-2 , nenek nak cerita nehh :D
# sediakan popcorn sekali . sebab cerita neh panjang
hakhak xD


first , aku add dia .  then , dlm 1 minggu gitu dia approve aku 
memang happy gilaa time tuh sebab dua bulan lepas aku pernah syok kat dia xD
HIHI ^^
first IM , aku memang nak ushaa dia 
tapi time tuh , aku baru teringat kat dikmie :'x 
terus tak jadi nak ushaa . HAHA . aku nak setia 
then aku tanya pasal dia , dia tanya pasal aku 
lalalalalalal ~ 3 jam gituh kiteorang IM
time tgh IM tuh dia tanya ada skype ke tidak
aku jawab laa ada :3 baru buadd 
then dia ajak Webcam dgn dia .
OH MY GOD !
time tuh memang aku gelabah gilaa 
ALLAH je tahu mcm mana keadaan aku 
mcm monyet tahan berak pun adaa xD
HAHA
first WC , aku tutup camera WC tuh . malu nokkk !
Dalam 10 min gitu , aku buad videocall dgn dia balik 
Ya Allah , comel gilaa dia time tuhh
cair aku dohhh ♥ , 


neh gmbarnyaaa . 
HAHA , muka dia agak bangang sikedd xD
dia tak tahu aku snap gmbar neh . HAHA
apapun , ILOVEYOU abang ♥HAHA 

cuti sch aku pergi TERENGGANU , tunggu eah :D





Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment