I'm Lying If I Said I Don't Love You 

tipu sangat laa if aku kata perempuan zaman sekarang taknak BF kan
sama juga mcm aku , perlukan BF --
bukannya aku taknak cari , tapi malas 
HIHI
Dah Dua Bulan Aku single . 
aku admit sangat boring . 

takd tempat nak bermanja
takd tempat nak texting
takd tempat nak private
takd tempat nak bergurau
LOL
aku rindu semua ini :(

Aim aku sekarang , usha si capital D
siapa dia ? bapak kau doh xD
mestilaaa budak yang aku sukaa ken
aku mintak pertolongan dari big brother keding aku , Fiq Shafiq
TOLOG AKU EAH KEDING
aku dah taknak cinta FANA . aku nak kekal xD
aku akan try jadi setia (Y)

tak salah kan perempuan usha laki ?
bodoh siapa kat tak bole -,-
kalau tak berusaha mana nak dapad bodo
sekrang dh takd pepatah 

perigi mencari timba

sekarang punya pepatah


bukak paip dapad air

HAHA . OKAYH LAWAK -,-
aku tahu itu lawak . 
pepatah apa yang aku bagi pun aku tak tahu 
Doakan aku dapad dia eah :D
kboi



Cinta Datang Dengan Sendiri 







Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment