hye peeps ! apa khabar ? sihat ? Alahamdullillah . 
sakit ? pegi makan ubat sana xD
okayh , semalam best gilaa dapat OTP dgn pelancau Usman awang .
HAHA . nama dia seron sheron :D
dalam 1 jam gituh OTP .
 mula-2 aku malu jugak , dah lama-2 okayh je .
hihi :D
jantan neh pelancau siket , GS nk mampus . HARHAR 
 biasalahh ,
lelaki memang mcm gitu kan ?
time OTP , dia asyik nak sakat aku 
tahu tak sakat tuh apa ? kau pergi tgok KAMUS DEWAN xD

neh time aku OTP dgn dia . tak tipu eahh -,- pakai webcam lagii :D haha

PS/ass , lelaki takpayah tgok lgi bagus . sebab time neh aku pkai boxer abang aku je xD 
LOL ! wahai kaum adam , baik kau blaa daripada tgok gmbar aku kat bawah nihh . tambah dosa korang !

tuh numb sheron xD sorry , aku dah blur kan numb yang blakang-2 
aku tak jual numb kawan sendiri :D










haha . okayh , LAWAK XD 
muka budak tak pakai bedak nehh . 
yes , aku hodoh . aku tahu . HAHA . 
time dia tengah membebel , aku snap leww beberapa gmbar neh . 
see , semua buruk kan -,- 
kboii <3








Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment