dek , kau takpayah nak kencingg aku laa :')
 tak payah nak berdrama lg . aku tak sukee 
lg satu , kau takpayah nak post ape yang aku tules . aku bukan post untuk kau pun =='
ramai lg budak yang berumur 12 tahun . bukan kau sorang jea ken .



 ----> Ohhh yeahh , nah jenguk jenguk blog kakak kesayangan saya  ♥ FIE FIONA

Lots Of Love , 

HAIFA BATRISYA  ♥


hah ! yang kat atas , neh bahan bukti yang aku jumpe :D 
nampak sangad ken kau lg sayang FIE FIONA tuh . 
arituh bukan maen lg kau berjanji janji nun aku ken . 
mane semue janji kau tuh ? hilang ? 

dah laa .. malas aku nak bertekakk nun kau pasal bende neh .
kau pergi laa kat dye . dah , jangan ganggu aku . aku bole cari adek laen :D

mekaseh sebap jadi adek aku k . 
kau dah tamat tempoh :DD 
# sorry mulot kurang ajar . saket ati dgn ape yang kau buadd .






Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment