aku memang tak puas ati dgn kau wahai budakk kecikk :)) 
kau neh harap jea pandai , tapi akal letakk kat lutut !
nak fight sangad ken ? meyh sini , jangan sampai lutut kau gegar pulakk bile dpan aku :))
kau tuh baru jea idup , takan laa nak tidur balekk .
buadd penat jea selame neh aku sayang kau .
rupenye perangai kau mcm anjeng kurap tepi jalan :DD

kau lagi lebihkan ******** dari aku ken ?
g jauh jauh menyalak dekat dye  okayh . 
aku dahh tak perlukan kau :)) 
kau sampah dlm idup aku . 
kau bukan sape sape dalam idup aku .
g maen jauh jauh  . 
syuh ! syuh !

aku da penadd la wei menanges sebap kau .
aku da penad nak fikir pasal kau
aku da penad sayang kau 
ade selame neh kau nages pasal aku ? takde kan . kau buad aku mcm sampah adelaa :))

# budakk takde maruah memang mcm neh :)) malukan orang , tapi batang hidung sendiri yang kene :))
budakk baru nak naek laa kate kan . kejar hot bagaii . nerake lg HOTT dekk .
kau terase ? jyeahh ! post neh memang untuk kau sayangg . hahahihihuhu puihh <3





Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment