tengok conversation neh dulu :DD

Dye = ain , kau dah berubah 

Aku = iyekk ? ( mule mule aku teringin nak nganjeng ape yang dye ckp . 
tapii , tengok care dye tles mcm serius jea )

Dye = yelaa , bulan neh rmai yang sakett . kau pelik 

Aku = pelik ? ape yang pelik kat diri aku ?

Dye = tadelaa . mungkin aku salah kot . ari jumaat arituh , kau
mcm malas jea nak layan aku 

Aku = tadelaa . sekarang neh aku takd mood nak belajar kat kelas tu . sebap tuh aku senyap

Dye = sekurang kurangnya talk to me laa . aku boaringg .

Aku = aku taknak kacau korang . 

Dye = kacau ape ? kau sakedd kea ?

aku teruss tak balas :'(


hurm weyh , kalau kau nak tau . aku memang takd mood skrang neh . aku benci dgn semua yang aku ade . 
aku stress . sorray sebap tak layan kau . aku tertekan faham ?
semue orang dah jauhkan diri dari aku :( 
kalau aku ade buad salah , please maafkan aku  aku da malas nak bergaduh gaduh neh .
mayb , aku dah tak sesuai duduk kat 1RK1 . aku tak layak duduk kat kelas tuh . 
semua orang benci aku kann :')
aku sedar aku sape weyh . aku manusie biase . selalu buat kesalahan  .

aku akan try jadi diri aku yang dulu k . insyaallah :)








Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment