jyeahhh :)) aku still tak boleh lupekan perkare semalam . best gilerrr ! 

hari semalam , 24 september . aku , yaya , pang n mai g open house rumah ayei . pukul 1 gitu aku n mai dapat text dari ayei ' datang rumah aku arini pkul 4 petang n adlan suruh bawak yaya sekali :)) '
kteorang pun text laa yaya . ajak dye pegi . bgus laa jugak cdangan adlan tuh , bole laa aku jumpe si yaya tuh . 

dalam pkul 3 lebeyh gitu , aku n mai g caltex jemput yaya . dye sebenarnye tak tau rumah aku =='
lepas amek dye , aku mandi mandi then siap siap arh .
dalam pkul 4 gituh , bapak mai amek kiteorang :)) 

sampai sampai jea kteorang nampak ayei n adlan kat taman . kteorang teros g pondok . 
mule mule aku tengok yaya malu malu jea . sebap ade adlan ken :)))
yaya tak abes abes pandang belakang jea . malu laa tuh . puihh :*
neh gambarnye , aku sempat snap mase dye tengah malu 

malu malu kucing >.< hahah

pastu aku n mai terpkir untuk kenekan dorang :)) hahaha . siann korang .
kteorang pun suruh laa yaya n adlan duduk rapat rapat . haha . alasan aku , nak amek gambar . 
neh gambarnya =

jyeahhh ! dapat jugak aku snap ! sweet ken ? :D

lepas jea snap gambar adlan n yaya . aku plak bergambar nun yaya .


same kan muke ? sweet muitt :* sayang kau yaya 

then , yaya snap dgn mai pulakk


lepas tuh kiteorang sambung balik berbuall :)))
selepas 10 minit kemudian , bapak ayei g kat tempat kteorang sebap nak suruh makan :))
lepas amek makanan , kteorang duduk laa kat meja panjang . 

mase tengah makan pun kteorang still bebual buall :) hahah . maklumlah , nak lepas rynduu kat yaya .

time ayei tengah bebual nun kteorang :)) tak bole potong siall muke dye . sebelah tuh adek dye . cute ken ? :D

sebelum menjamu selera :D

lepas abes jea makan , kteorang g pondok balikk :)
bebual jea keje kteorang . haha :D

lepas tuh , ayei ajak kteorang masuk dalam rumah dye . perghh , mcm tak malu pulakk  >.< 
ayei teros ckp nun bapak dye , kteorang nak masuk umah sbap byak nyamuk kat luar :D. 
bapak dye senyum then ckp ' nak masuk bilik ayei pun bole '
pergh ! giler sporting bapak dye . hahha :D
dalam pukul 6 gituh , kteorang g keluar baliek . maen maen kat taman .

dapat snap dengan adham :*

mase kat dalam rumah tuh , adaln asyek nganjeng jea ape yang yaya buad . tetibe jea ayei ckp ' mate betentang mate :D ' kelakar giler ! haha
                                                  mai dengan Adham Aizat :* adek ipar dye tuhhh
                                                         muke same . kau ade ? :))))
                                                            yaya black n white :))
                                                                            twinss <3
                                    adlan nun ayei kembali d zaman kanak kanak . hahha :)) bodoh
cumel kan boyprendd aku neh . comel jeah . kau adeh ? hahah

okayh , memang panjang citer aku neh . haha . tapi serius takjemu aku tules pasal semalam :)) lepas rynduu aku kat yaya . okayh , neh gambar last yang d' snap :))
n gambar neh paling special edit dari aku . heheh 

sweet memory :) I LOVE THEM 









Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment