hello :(
okayh , sekarang neh tengah sedih . 
sebap semalam tak dapad jumpa DIA  
first , memang kteorng janji nak jumpaa . 
tapi aku dtng lmbat sebap bapak aku suruh kemas rumah dulu . 
dlm pkul 12 tuh , aku pon smpai sch .
kesian dye tunggu aku lame lame :(      
then , aku meseg dye , tye dye kat mane .
dye suruh aku pergi lorong .
time aku jalan nak pegi lorong tuh , aku nmpak dua tiga orng mamat dekad depan lorong 
so , aku pon patah balek , sebap malu -.- 
# sape jeakan tak bengang nak lalu depan jantan ><
aku pon text la dye , aku bgitau dye yang aku taknak jumpe dye kat lorong 
then dye suruh aku tunggu kat lorong lagi satu .
time aku nak pegi kat lorong lgi satu , zaty panggel aku 
dye ckp daud nak jumpe jap kat luar sch . aku pon pegi laa kat daud .
bgi duit then aku teros blahh .
time aku nak masuk kat dlm sch , mcm tak lame pulakk aku nak melintas jalan .
byak gilaa kereta lalu lalang-.-
dlm pkul 12.20 aku nak pegi kat lorong balek .
kesian pulakk kat dye tunggu aku lame lamekan ^^
time aku jalan tuh , aku dah nmpak dye jalan depan aku .
baru je aku nak tegur , tapi tak dapad sebap dye jalan cepat sangad = ='
memang siall gilaa
tup-tup aku dapad text dari dye 
dye kate takpayah tunggu dye . dye nak balek -.-
pergh , time tuh sedeyh gilaa aku :(
dah laa tak dapad jumpa , kene marah pulak tuhh . 
# sabo jelaa ain
aku call dye than mintak maaf . sempat pulakk dye nganjing aku -.-
tapi takp la . kta dah takd rezeki nak jumpa . 
nak buad mcm mane kan :'(
redhaa jea . kta hanya mampu merancangg , ALLAH yang menentukannya right ?
kbye . semakin aku cerita , semakin tuh aku nak nanges ><


                     


Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment