comel kan dia ? lawa kan dia ?
dia kawan aku tau xD haha 
okayh , harini aku nak ceciter pasal budak yang ada kat atas neh :')

mak bapak dia bgi dia nama nur erna zurin :))
tigabelas tahun .
 taken by daud nasir xD
pendiam di sekolah :))

erna ,
 tahun depan kta dah tak bole jumpa kan ?
kita dah tak bole bebual kan ?
kita da tak bole gosip kan ?
kita dah tak bole bergurau kan ?
hurm sebab ,
kau akan pegi tinggalkan aku :(

weyh , aku sebenarnya taknak kau pindah sch . 
aku taknak jauh dari kau .
kalau bole aku putarkan masa balek ,
 aku nak aje habeskan mase bebual dgn kau 24jam 
T_T
aku nak penuhkan mase aku dgn berada di samping kau . 
meleleh air mata aku bila dapad tau kau nak pindah sch .
bila kat sana nnti , jgn lupa aku xD
aku kat sini sentiasa doakan yang terbaik untuk kau T_T

ILOVEYOU FRIEND <3
aku ingad lgi masa kali pertama kau nak kenalkan diri  kau kat aku ,
dalam tandas kan ? hihi ^^
kau bgitau nama kau then kita salam tangan kan ? 
sejak dari tuh kita makin rapat kan :') 
sekejap je masa berlalu kan , kau dah pergi tinggalkan aku :'(

jaga diri kau bila kat sana , 
jangan layan lelaki lain tau .
 ingad daud sorang jeah k xD
BYE KAWAN .
ILOVEYOUMORE 
TAKE CARE 
:'(
# sorry hari ni aku jiwang pasal kau #

' kesetiaan dan kejujuran seseorang sahabat dapat dibuktikan pada waktu perpisahan '




Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment