okayh . khamis minggu lepas the best . sebap ape ? sebap aku pegi hang dengan kawan kawan :D wee
#sorry ayat macam bebudak xD

dalam pkul 12.30 gituh , kteorang gerak pegi mall . 
haha . btw , kesian tengok budak budak laki . janji pkul 12 , tapi kteorang smpai pkul 12..30 
datang situh , nak pegi makan n tengok wayang jeah :))

sampai sampai kat situh , ashiqeen n erna dah jerit dari tingkat atas .
aku n mai teros pegii kat dorang :)) 
time aku tengah bebual tuh , aku ade nmpak sorang mamat neh , ekod jea kteorang dari belakangg .
ya Allah , time tuh memang takodd giler sebap kteorang takod ><
apelagi , kteorang lari ar kat MCD . naseb nampak Daud , Man n Ayei :))
# teros hilang takod #

okayh , neh picture yang sempat aku snap mase tengah makan :))

# mai memang selalu perasan :))


# neh time buad video :)) heee ~

# erna nd mai


# ain nd mai

# shiqeen nd mai

# mai noty


# ain nd erna :))

# sweet kan ? kau ado ?

# neh pon sweet :D

# mai nd ayei



# maen suap suap . aku yang jealous ==' hihi ^^




OKAYH TUH JEA GAMBAR YANG AKU SEMPAT UPLOAD .
line mcm puk* :D
heee ~ kbye .
tak suke ?  pegi juah jauh !















Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment