okayh , da pkul 1.55 pagi :D 
aku still tak titow lg . heee ~
sekarang neh , aku tengah menahan saket dada T_T
*sesak nafas dohh* 
act , gambar di atas tuh takd kene mengena langsung :))
haha . aku saje jea letak sebagai hiasan :))
*okayh , cukup dah aku meleweh .

harini , takde pape yang best pon 
 . aku bangun pagi pagi . then masuk bilik air  mandi ape semua . then siap siap pegi skola agame -.-
errr , malasnye nak pegi !
dalam pkul 8 gituh , bapak aku hantar pegi skola naik kereta .
mestila naik kereta . takanla naik motor pulak =='

sampai je skola , daud panggel aku . haishh , malas aku nak layan dye time tuh ^^
sebap aku still ngantuk :))
dalam pkul 8.30 , ustazah tak masuk lg kelas . lembab ! err =='
buto punye ustazah :DD
ustaza masuk masuk je terus rmpas handphone daud .
sian daud . ustazah memang fuck !

ustazah putihgebu aku tuh bukannye ajar pon
 masuk kelas bgi kertas perikse , pastu keluar kelas balik .
sial ke tidak tuh ? -.-
dye pegi duduk bergayot dgn phone burok dye tuh . 
memang betol laa ckp orang , dye byk skandal :))
ustazah memang TERBAIK 

mase time nak balik tuh , ayei n mai sempat lg berdating .
auww ! aku sememangnya jealous :))
sebelum balik tuh , kteorang sempat main simbah simbah air :D
sian daud . dye laa yang paling basah . hahhaa .
k . tuh jea nak ceciter . muahh sikedd :*




#okayh , cerita aku memang boring . aku tauu .
 kau tak suke , kau bole pegi romen . teros skali pegi neraka eah :))
hahaha . kbye 







Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment