# Sedihh Melandaa :'<  Shitt ! Shitt ! Shitt !
*lagu Ombak Rinduu*

Awokkk, Kita sedih :< kenapaaa ? Tolong hambek kan tisu duluu. Nnti kita story ><
k ceritanyaa macam neh . semalam Mai buad birthday party . Then , Aku pergi laa
memang happy gilaa sebab Mai jemputt Kawan-2 Yang lama je ^^' 
Ada Daud , Yaya , Dayana , Pang , Aiman , Aries , Haikal , Erna , Shiqqen ETC.
ketawa-2 , borak-2 . SUMPAH HAPPY xDD
tapi happy tuh tak kekal . musibah pulakk yang datangg :'x
kita cerita dari first ehh . ehh ^^

Semalam , pukul 1 lebih . kita ajak mama keluar . nak beli hadiah untuk mai . pegi laa PM kejap .
then masuk-2 je Perling Mall  , tgok Hong Kong dh tutup --'
Satu perling Mall aku merantau , akhirnyaa ada satu kedai yang jual tudungg
Mama suruh beli tudung tapi dlm hati aku neh ckp 
' mai keluar mana pkai tudungg --' ahh beli jelaa . janji ada hadiah '
lagi punn kena cepat sebab mama ada meeting dekat KL pukul 3
k dah beli semua teros laa balik . Time balik tuh aku makan laa Asam dalam keretaa .
tetiba mama kata ' Asam tuh bau bebek ! tak suka ' bapak ahh , bedekah aku dekat situu xD
dalam banyak-2 ayat , ayat tuh jugak dia pakai xDD


masa dlm perjalanan nak masuk KTJ , aku nmpak Yaya jalan dgn Dayanaa . 
memang aku dh agak diorang akn pergi rumah aku . 
Aku baru nk bukak pintuu , diorang beri salamm
K aku teross mandi-2 , siap-2 then teruss pergi rumah mai

Sampai je rumah mai , tgok still tkd orang . Ingat kan tak jadi ke apaa
aku text daud dia kata dia tgh makan :3 kejap lagi baru gerakk
k tunggu . smpai pukul 3.30 tkde orang lagi kott . pergi laa rumah midi . mak midi kata midi takd . aishh
penat je aku jalan jauh-2 -,- Dah laa matahari atas kepalaa ><
Dalam pukul 4 gituu baru party start . Enjoy gilaa gilaa beb .

masa makan tuh memang semua malu-2 anjengg :D
daud smpai text aku surh hambek kan dia makanan . HAHA 
padahal aku dekat depan dia je 

Then time party habes , kiteorang teross g taman atas . 
HAHA jealous gilaa tgok Yaya and aris tuhh --
pegang-2 tgn then dating . Dah lamaa aku tk buad bendaa tuh semua . 
MAKLUMLAA TAKD BOYFRIEND :P hehe 
sedap je lepak-2 tetib bapak aku yang mcm shitt tuh dtg marah-2 aku !
ishh geram gilaa . nak nanges ponn ada tauu :'< 
sedih and maluuu . yelaa , ramai dokk ada dekat situu . dia suruh aku balik then tengking2 aku
Dalam fikiran aku , memang aku target balek rumah kena sepakk :'<
sumpah takoott ><'
aku smpai je depan rumah , aku tgok miera tgh lepak dgn kawan dia . ada lelaki lagi !
eeee FVCK gilaaa ! dia lepak bole pulakk ! aku tk bole enn . elak kena sepakk sia orang tua nehh 
Time tuh aku cuma ingat Mama je tauu :'< hmmph.
 Mama balik laa mama <3

' KENA SEPAK KEPALA KENA BUCU MEJA . AUCHH '
bye :'< sedihhh :'<





Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment