i love 2 kreatif 3
i love 2 kreatif 3
i love 2 kreatif 3










Hi . Harini Aku rajin nak update blog . Sebab ?
Harini Agakk Boaring . Selalunyaa Kalau aku online pagi-2 , Zaty , Haziq , Acap , Aby , Ayul
Akan IM aku . Akan Buat Aku Berdekah And So On xD
Okay , 
Aku Nak Cakap Aku Sayang 2 Kreatif 3 2012 
Seriously Aku sayang  Aku sayang Budak-2 yang ada dalam kelas tu :*
Semuanya Caring , Baik , BUKAN BATU API , Berdekah , Suka Tolong Aku , Kuat Sentap
Kalau kelas 1RK1 dulu , Aku banyak Gaduh Dengan Kawan-2 aku .
Sekarang Dah takk ^^

Zaty , Hana 
Aku Akan Ingat Hari semalam sampai aku mampus :'D
Aku sentap semalam , korang yang pujuk aku sampai Aku Happy balik 
Even aku dah banyak Sakat Zaty And Hana, Dorang still nak pujuk Aku  ^^
Siap Lukis besar-2 kat Atas meja aku pkai Marker merah " keep smiling "
Sejak dari tuh , aku tahu . Zaty ikhlas kawan dgn aku 

Hani . Alia . 
Hokk Setahhh 2 kreatif 3 xD Hakhakk 
Lagi dua ekor nih , lagi rapat Dengan Aku . Mana ada aku , situ ada diorang . 
Semalam time nak jahit tudung Alia sebab terkoyak pon , kiteorang pergi bertigaa 
HAHA . Alia , sorry buat kau sentap semalam xD
Hani kuat gossip . Sebab tuh aku rapat dgn Diaa ;)

Esther , 
Kamik sayang kitak :DD
BFFFFFFFFF aku . 
Yang Paling Aku Sayang . Yang Paling Macam Jantan
Yang Suka Pukul Laki . Yang Suka Main Keyy . Yang Suka Gossip ^^
Dia yang paling baik even aku baru kenal dia . tahun lepas tak rapat sgt sebab Dia 1p1
Pandai gila kan ? dari 1p1 masuk 2k3 . okay apee
DIA MENGHORMATI ORANG YANG BERPUASA . 
act , semalam aku puasa ganti  minum makan depan aku pun dia taknak tahuu .
ILY ESTHER ANAK LULIN :DD

Izyan , Ashiqeen 
tak rapat xD 
tapi suka share cerita bilaa susahh dengan Aku
Even aku banyak dgn cerita pasal Izyan And Shiqeen , aku kawan jugk dgn diorang 
Apa aku kesah orang nak cakap apa en ;)
Senang Cerita ILY jugakk laaa kat korang 

Aneep , Haziq , Aidil , Chuan Jian , Hong Chai , Chia Chen , Yong Nan , Jing Ying . lagi-2 William
Takd Diorang Kelas Takan Bising . Mulolt Pundek . Otak GS . Kuat Mantol . Hakhakkk
ILY jugakk

YANG LAIN-2 PON ILY. TAPI KURANG SKIT XD SEBAB AKU TAK RAPAT DENGAN YANG LAIN ;))) SEMUASEBOKK  BUAT KERJA SENDIRI JE KAN . MANA AKU NAK LAYAN  . HEKHEKKK . 

# Alia , Eshther ,  Hani , Zaty , Hana , Izyan , Shiqeen . Dah Janji kan Taknak Berpisah ? Hope kekal . Aminn :D















Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment