Exam Sudah Habis ! 

Hi Assalamualaikum ^^V alhamdullilah Exam dah habis 
K happy . Last Day exam , aku langsung tak sentuh buku . 
Sejarah and Kemahiran Hidup . Tak berapa minat sebab cikgu yang ajar tak COOL 
Tadi time exam , ustaz yang masuk . k memang best . Dia bukan kesah pun budak nak tiru ke tidak
Bebual je lebih . HAHA . 
Time aku tengah jawab exam , Alia duduk Depan aku 
dia syok je bebual dgn Ustaz . Tetiba je aku dgr Alia ketawa . kuat pula tuh . Ustaz pulaa senyum-2
Aku tanya kenapa . then Alia kata . meyh sini tgok kat meja aku 
Time tgh exam tuh jugak aku , chia chen dgn chuan jian kot pergi tmpat Alia . 
then aku tgok ada budak form atas tulis pasal seks kat atas meja

Alia cakap ' Ain tgok neh'
Aku bacalaa satu-2 ' Aku nak ramas puting ***** and *** '
Aku cakaplaa ' tuh je ke ? '
 Alia geleng kepala then dia kata 'ustaz suruh betulkan daripada ramas tukar ke putar'

K MEMANG AKU NAK KETAWA GILA-2 TIME TUH
apalaa ustaz neh , dah kawen 4 pun still perangai mcm bebudak lagi
kang kena tapak dgn aku ^^V
k ustaz gila cool . tapi kalau dgn lelaki DIA TAKNAK KALAH
garang nak kemamposs 




Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment