Weee , Bestnyaa Petang-2 Mandi Pantai Pakai Bikini xD
muehehehe , giloooooo xD
Okay Today Kita nak buad Entry Pasal Blog Kita Yang Dah Omey
muehehehe :* Tadi kan Tadi kan Tadi kan Tadi kan
Kita boaring , Then Kita Ada Buad 1 Skin Baruu :'D
muehehe , mana ? Yang kita tgh pakai laa . Neh skin kita sendiri 
No CopyPaste ! :D Original From Me 
Kitaa banyak ambil Tuto Dari Lysaa Faizureen
Terima Kasih akk :* COMOLOT SIKIT
Dah , Habis Dah cerita pasal Templete nih 

Harini Memang boaring gilaa
semalam Mai call . dia ajak keluar . Tapi aku malashhh :/
bontot semakin berat laa yang :D duduk rumah tidur lagi bagus en
Dia kata nak jumpaa Ayei ~,~
 feww , aku punn rinduu Ayeii
tapi seriously aku malas nak pergi . Sorry Ayei :'x
Mayb next time . ngehngeh x)

Pasal cikgu Sundal haritu , aku still tak bole maafkan 
sampai sekarang , aku still marah dekad dia . 
even ada budak kata , cikgu just nak ambil berat tentang aku punya solat . err
WATAPAKK !
 ambil berat punn tak payah laa sampai aku naik marah en -,-
Tutup cerita pasal dia laa . Nnti iteww naik angin . Susah pulakk yayang kita nak pujuk en 
HAHA :'D

Next Story , Tadi Itew kan itew kan itew kan
pergi dekad blog Fie tauu . lepas tuh kan lepas tuh kan
Dia buad entry pasal Pakwe diaa . pe ! Tacing gilaa :'x
Siann kau en Fie . sabar yea . Aku Ucapkan Takziahh ~,~
kau lawaa , Jangan risau . Ada Ramai Lgi lelaki nak kauu 

Last Story , Kbye ;) 









Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment