i'm tired of waiting for nothing , but i still choose to wai for you

hi :'> Hari Ini Hari Sabtu . Semua Orang Sebok Lepak Dgn Family .
Aku ? Aku duduk rumah sorang-2 Then Maen Lappy Buduh Nehh
Yeshh , Sangat Bosann -..-
Aku nak Berjalannnnn . Mama , Bila nak jalan lagiiii ><
Kstopp . Act , Iteww Taknak Pun cercita pasal neh
Nak cerita pasal lain xD

K , Dah nak habes bulan Fabuary
Cousin aku kata if aku single sampai bulan dua , dia bagi Bajuu
Kira 'Batting' ar xD Ngehngehh
Guess What ? Aku still suka Diaa :'>
150312 Genap ar Setahunn Aku sukaa dia
Caya takk ? :D Tak caya sudaa !
Tapi Dia tak tahuuuuuuuuuuuuuu 
Hmmphh . Sokay laa  , Takd boyfiriend Tak mati 
Aku still bole Doakan dia Dari jauh en 
Aku still bole Tengok Dia dari jauh 
Aku still bole Tahu pasal diaa
;) DAH BYE <3





Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment