Haifaa , Sabar eah Dekk :'>

Semalam , Adek Aku call . Dia Kata Daud block dia dekad FB
then dia call Daud , dia tanya kenapa ? Daud suruh tanya aku 
WTF ? kenapa aku en ? 
Then aku baru ingat , Daud gaduh dengan erna sebab haifa
Erna nanges Sebab Haifaa
Semua sebab haifaa (Y)

Dek ,
Aku bukannya Nak Salahkan kau 100%
Tapi , Kau yang disebabkan masalah neh semua timbul
Why ? Sebab kau neh terlalu manjaaa
kau manjaa dgn Daud sampai Erna Jealous 
kau selalu Ber-ILY , Ber-IMY , Ber-sayang2
if aku jadi Erna pun aku jealous . Kau kena faham dek , 
Dia awek Daud  . kau ? Kau cumaa Adek Dia :3
Aku tahu kau Kecik lgi , tapi . Kau ada otak en
Boe fikir en mana baik mana buruk ?
Sampai sekarang la Aku ingat apa yang erna ckp 
Kau Dengan Daud Macam Couple 
Sebakk kau tahuu aku dgr dia menangis
Better kau Mintak maaf laa dgn Ernaa

Erna pun semalam text aku , 
Dia kata dia gaduh dgn kauu
kau fikir dia nak sgt eh gaduh dgn kau :3
Aku dh malas nak settlekan Hal Orang . Hal aku sendiri tak terurus tahuu 
Hope korang boleh berbaek k ? ILY :*





Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment