Bingitnyaa Aku Dengan Kau And Kau :3
Weyh , Penat laa nak gaduh-2 lagi
Pagi-2 je Sayang Aku call . melalak bagai masa OnThePhone 
weyh ,  kesian aku tgok diaa :'x 

Kau ape tahuu ? Mase OTP kau pakse dia tidur , padahal dia tak ngantuk lgi time tuh 
Dia dgr je cakap kau . kau surh dia tidur , 
Dia pergi je tidur even mata dia tak tutup sebab sebok fikir kau yang jauh dari dia
then apa kau buad lepas dia tidur ?
 kau pegi bergayut smpai 3/4 pagi dgn adek kauu en
weyh , adek angkat pun ada batasnyaa . 
Dengan dia kau taknak pulak en OTP lama-2 . dgn Adek angkat bole pulaa
Aku tak faham laa Dengan kauu
kau sebenarnyaa bole ke tidak Bezakan 
Adik Angkat & Awek ?

kau tgok apa aku jumpa ?


aku dah malas laa nak sorok-2 lagi
maken aku sorok , maken saket pulaa hati aku 
kau tahu takk Dia menanges sebab neh ?
Kau tahu tak dia risau kan kau ? 
kau tak tahu kan ? -,- errr 
FVCK . 
aku tahuu mesti kau cakap aku menyebok en 
Aku As Bestfriend dia , aku punn tumpang sedih :/
kau dgn Adek kau tuhh dah mcm Couple . tahuu ?
Ber ILOVEYOU semuaa . Ber SAYANG-2 . 
Aku dgn Abang Angkat Aku punn tak mcm tuhh :3
memang sah-2 en kau tak reti beza kan AA dgn GF 
Kesiann laa siked dekad GF kauu . 
Kau sayang dia en ? Jangan Sampai dia Tinggalkan kau baru kau nak nyesal
Mayb pada kauu AA lgi penting dari GF en ?
Tapi pada Dia . Kau lebih penting Dari segalanyaa 

Daud ,
aku nak kau tahuu . air mata perempuan tuhh lgi Berhargaa dari Emas 
Jangan laa Buad dia menangis lagi :x Aku taknak dia Sedihh
Dia jauh weyhh Dari aku :'x 
Last Warning Untuk kauu , Lagi sekali kau buad Dia nanges .
 Aku cari kau Sampai lubang cacing . Seriously 

Haifa ,
yes kau memang adek aku . Adek Tetap Adek
Kawan Tetap Kawan
Kawan Lagi Penting Dari segalanyaa ;)
Bawaklaa Backup kau seramai yang bole . Aku tetap Backup Ernaa .
Even Kau adek aku , Kau tetap salah 
Kurangkan laa Sikap manja kau tuhh . Kau dah besar Dahh 
Bye.









Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment