New Bestiee  
Alia Syuhadah Binti Abdul Razak 
I Love You , Yes I Do
dia yang elok dipanggil BFF . bukan manusia lain :D
bilaa susah kau yang tolong settlekan masalah aku
bila aku boaring kau buat lawak babi kau tuhh
bila bawak aku phone , kau yang tlong sembunyikan 
bila aku jadi setan , kau pun ekot jadi setan xD

Jangan pergi dari hidup aku kayh ?
aku sayang kau gilaa lebih dari aku syg budak lain xD
kau dh buat aku Anti Pada Lelaki ( siked arh )
haha . Good Bye Boyfriend 


Sorry eah pasal haritu . kau mintak eyemore untuk lens
aku pergi bagi kau ubat jari lukaa
fewww , aku tahu mata kau pedihh
sumpah aku tak tahuu tuh ubat jari . tapi bila ingad balik , memang kelakar
after kau tuang je ubat tuh kat mata kau , 
kau jerit then kau bukak lens then buang kat lantai
berdekah aku dekad situu xD
then kau asyek ckp

Kau telah buat aku kecewa XD

memang kelakar . sorry lgi sekali 
onefourthree iloveyou . NO LESBIANT

# at least , dia tak pakai lens hutang
terasa ? yeah , untuk kauu (Y)


Twins Aku (15091998)








Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment