Hye Peeps !
Sihat ? Sakit ?Kalau Sakit Pegi Makan Ubat :D
Okayh , Last Week aku Webcam lagi Dgn Budak Trg 
haha  . masuk nih dah 4 kali aku WC dgn Orang Terengganu :3
Mula-2 memang malu , dh lama . Terus tak malu xD
Btw , Budak Trg THE BEST <3
haaa , nih dia . time WC .


omel kan dia ? cantik kan dia ? Nama dia iekin :D
okayh . time nih ada jugaa Gosip pasal Zarif x)
HAHA . aku baru lepas mandi nihh -,,-
Time webcam Asyik nyanyi lagu OMBAKRINDU je
berdekah xD HAHA
then iekin asyik kena nganjeng dgn aku . siann awokk :'x


ILOVEYOUNEWFRIEND <3
muahkirikanan untuk you :*
 jaga abang I baik-2 tauu  
jangan buli abang I , sebab dia tuh kecik . LOL

# weyh , kalau nak ajak webcam tuh bole . tapi kena tunggu 10 mminit ar
aku belum mandi . HAKHAK XD











Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment