Hari Ni Memang Hari Malang !

Saked Siall Hati Aku Harini -,- 
19/1/2012 <-- Tarikh Celaka ! Aku Benci Kau Tarikh ! Syuhh !
Kenapa Malang ? Meyh Sini Duduk diam-2 then Dengar .

Tadi time sampai sch , aman je :')
Tak smpai beberapa Jam , Budak cina kelas aku ngajeng-2 nama bapak 
mcm tak saked hati pulak kann -,- WATLEKK je aku 
semakin aku senyap , semakin tuh dorang ejek . 
apa lagi , kena jerit terus laa dengan aku 
Time aku jerit tuh , Si Cikgu Farah ComelCantikAyu  pergi kelas aku then rotan
kalau rotan sekali takp laa jugakk . Nih takk , 3 kali dia rotann Yall
mcm tak saked pulakkk . Pin Tudung Aku semua dia rmpas ><
Barbie Punyaa Cikguu -,-
Habis Kena rotan je , Aku terus gerak makmal Sains 
aku ingadkan Dalam makmal sains tuh Bole cari ketenangan 
TUPTUP cikgu Suhana marah-2 aku sebab aku bebual dgn veejay .
perghh , terbakar sia jiwa aku nihh . Veejay yang mintak numb aku , aku pulakk yang kena 
 oOo BABI oOo
Lepas je habis rehat , Kiteorang mcm biasalahh 
Terus Pergi Solatt . 
Dalam Surau pun sama ! Kecoh Sekampung !
 Budak laki Gaduh-2 . syok jugak laa dapad tgok freeshow budak laki :D
Then ada beberapa perempuan main kejar-2 .
 KONON nak tarik perhatian lelaki leteww -,- PUIHH :*
Time solat laa tak bole Belah , Aku Tengah Husyuk Solat ,
 Si Ramzani bole pulakk sujud terkangkang . tak pernah dibuad oeh orang kan -,- 
dia kangkang sebab nak tgok Perempuan . haha . WATDEPAK !
SAKED HATI + NAK KETAWA time tuh . 
balik kelas je , Cikgu Hafizah pulakk melenting lenting
Nak aje aku Lari dari kelas tuh -,-
Time BM pulakk , cikgu marah-2 aku sebab tak reti duduk diam . Kena Pindahh tempat duduk :(
Nasib jea kan tak kena lucut jawatann -,-


MASA BALIK LAGI 'SYOK'
Ada budak tuh langgar aku
Bak kata Fiq Syafiq , ada fight :D Baru syokk --> syok jadahnyaa !
si orang kafir kononnya hensem lagi hot . yang diberi nama Sheron Dominic tuh sengaja langgar aku 
hewhew , elak makan kaki gajah je jantan tuhh 
dah langgartak reti nak say sorry pulak tuhh . FUCK You !
time balik , memang tak sabar gilaa nak ONLINE
bila on je tgok-2 Home , Si D tuh In Relationship Withh Lalallalaal
Babi -,- Memang aku nak je hempas Laptop nih N pegi Buno Diri -,-
Pakkal je aku ingad Allah <3 ILEFYOU GOD :D
Now , aku hanyaa Watlekk And Buad bodo . Takd Mood terus nak solat :(
kboi

# madah bulan nihh ramai gilaa budak Terengganu Add aku :D










Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment