# smile ! aku nak snap gambar kau neh :D
sorry aku merepek <3

okayh , harini 26 / 12 / 11 . takd papa yang special pun -,-
balik dari kampung , beli barang sch , duduk rumah , onl 24 jam :')
alahai, boringnyaa . tinggal 10 hari jea kan cuti sch .
cepad gilaa ! errr -,-
 act , aku tak sabar nak tgok kegedikkan junior tahun depan :') haha
lagi-2 si Qasrina Qering tuh

nak ceciter pulak pasal time beli barang sch :)
mama aku  pergi belikan tudung sch yang pendek-2
mampos tahun depan cikgu farah panggel masuk bilek disiplin -,-
beg jea yang tak beli lagi neh . bapak aku tak bagi beli beg yang mahal-2
sebab ? sebab dia tau aku slalu ponteng kelas . 
so dia kata , membazir je beli beg -,- hihi

now , nak fokus kat study ( Y )
# aku neh cakap je lebih , tapi tak baca-2 buku pun 
mama tak habis-2 paksa suruh blajar nd jadi pandai mcm cousin aku 
DAMN !
mama , adek tak minat nak balajar ? faham ? :')

2012 , tahun mencari BOYPRENG <3
wahai lelaki hensem kacak comel kat luar sana , 
tunggu je nanti aku usha kau :') haha
skali skala kan PERIGI MENCARI TIMBA <3
apa salahnyaa :)

# ASILAH FIRZANA , akak dah tulis post . aritu OTP cakap blog akak bersawang kan ? 
nah , amekau ! post serabut akak bagi :) 

if korang nak tau siapa Junior Usman Awang Yang Gedik tuh Highlight je . 
nnti nampak laa nama dia <3
kbye 



















Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment