Haishhh

                                                    

aku IM nun kau bukan nak cari gaduh laa . aku cume nak try settle kan hal kau nun E jea . aku bukan nak control kau segala bagai ==' aku cumee ckp jea kan ! siall ==' ehh , kau neh memang dah berubah kan . memang betol laa kate adek aku . kau neh kejar HOT ( sorry to say ) aku dah malas laa nak gaduh lg . mane F yang dulu  ? mane F yang aku kenal dulu ? A dah berubah . kau bile nak berubah ? :)

ehhh , aku sayang kau laa bodoh  . kalau aku tak sayang kau , aku takan laa nak nasihat kan kau mcm neh . buad penat aku jea tau tak . then , kau nak post pasal E segala bagaii . ehh ingad siket , dye pun adee maruah . dye pun reti n tau perasaan malu . kau dah tau perangai dye tuh , so buad bodo jelaa if dye ade buad kau sakit hati . haishhh . aku ckp pun tak gunee  . kau maken sakit kan ati aku tau tak :( aku cume nak kau berubah jea . tuh jea :'( aku harap kau sedar & berubah .


                                                                                                           
Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment