okayy , arini kat sch biase biase jea . marah , happy , jealous , sakit , sedeyh semuaa ada (:

tadea masuk sch jea teros cari membe membe aku . dari jauh aku nampak alia n sorang mamat . mule mule aku tak tau sape laki tyuh . ingadkan boy alia (: rupenye boy aisyah . haha ! lepas jea sampai tempat lepak , aku pon duduk laa . time aku tengah siapkan keje , tetipe jea ade taik burubg jatuh . perghh ! mcm tak geram pulaa aku . aku pun terus blaa dari situh pegi kat pondok .

dalam pukul 12.20 ayei sampai . ape lagi , kiteorang gossip aa . haha ! pastu aku buli si ayei tuhh . aku suruh dye siapkan keje sch aku . rajen gilaa dye (: tetibe jewp ade pengawas gemuk g kat kiteorang " g beratur ! " issh ! macam nak tampo jea muke dye tuh . grr =.=' geram gilee .

mase solat zohor  paling best ! haha . kat dalam surau tuh aku , aisyah , mai , iffa , fie maen gusti gusti (kekah ) haha ! aku asyek kene tumbok jea nun aisyah (: then , aku tarik tudung dye kuat kuat . tetibe jea aku dengar bunyi KREKK (: rupe rupenye tudung aisyah daa koyak . mule mule aku kene maki percume laa nun dye . pastu dye terus tak kawan aku ): sedeyh siall . naseb laa mai , iffa , midi , ayei , adlan , irfan nak kawan aku lg (:

ehh , lupe nak citee (: tadea kat dalam surau tuh , aku pusing pusing nun iffa cari iswanee babi tuh . dye tuh kecot gilaa . nampak aku terus jea tunduk . aku neh mcm hantu kea kau nak takod ? (: aku cumaa nak ajak FTF jea mase rehat . kau tau tak lamea aku tunggu kau kat kantin , batang hidung kau pon aku tak nampak . weyh , berani buad berani tanggung laa (:

okayy , tuh jea nak citee . act , panjang lagi . tapi aku malas nak type . korunk pon bukannye nak bace kan (: haha bubye
Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment