Buahh !

babisiallaa irfan ! semalam kat surau dye jadi setan . geram aku ! mesti korang nak tau kan kenape aku marah ? jap jap . aku cecite neh (:


semalam mase kat kantin , aku rehat laa nun team aku . time kiteorang bebual , yei tetibe jea sakat aku . mane laa aku tak marah . aku teros laa keja dye (: biase laa , if perempuan lari . semuanye nampak -.-'' irfan nampak time aku kejar ayei tuh . tetibe jea aku dengar dye jerit ' BESAR ! ' whoahh ! punye laa malu aku . ramai pula tuh yang dengar . terpakse laa aku tebal kan muke . 

KRINGGG ! lonceng berbunyi (: semua buda g laa surau . aku jalan nun geng aku . irfan dari belakang tetibe jea cakap . ' ain , besar aa . haha ' babikimakharam betol ! aku malas nak layan . aku terus bla aa 

time kat luar surau , aku lepak jap nun geng aku . irfan mcm babi ckap bende yang same . then nak kaitkan name H pulaa -.-' FUCK . geram gilaa seyh . naseb laa ade awek dye kat sebelah aku . kalau tak , da lame kau mati anak NOH !

if korang jadi aku , marah tak ? adatlah kan perempuan ade gunung tuh (: sape takd maknenye cacat laa . betol kan ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ade lagi 1  citea neh . mase balik sch .


mase balek , aku mcm biase laa jalan nun mai . mase dalam perjalanan tuh , aku ejek laa name bapak firdaus , aiman n fikri . best whoahh ! 

time dah nak sampai rumah , aku bebual laa nun arshidin . aku tanye laa ' kau kea yang chat semalam ? ' then dye jawab ' ye . betol laa dye suke kau ' aku cakap laa ' asal dye taknak safiah ? ' dengan selamber jea dye jawab ' tak sedap ' FUCK FUCK FUCK . buda laki zaman sekarang cibaipukilaknat laa . ingad aku takd maruah laa . geram gilaa laa -.-' 

pasal neh laa aku da malas nak g sch . baek duduk rumah , tidur n besar kan badan . haha ! 

okayh bye . penat menulis neh (: TATA

Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment