Saket kan mate tengok pic neh ? samea jelaa kite . menyakitkan giler setiap mate yang memandang .

KEPADA TUAN PUNYA BADAN =) kau tak malu kea letak pic macam neh ? weyh douh , kau tuh perempuan . tutup laa aurat siket . kau ingad laki sukaa laa tengok kau macam neh . makin meluat adalah (: jangan ingad nun pic neh , semua laki rebot kau laa . nak juall badan pulaa =.='' err , tak takodd dosa ke huh ? da banyak sangad pahala kau tuh ? jagala siket adab . kau tuh ISLAM douh . aku tau sebenarnya kau nak howt kan kat KL ? tuh sebab kau send pic neh kat jasmine . nak gelak pon ada bila aku dengar semua neh . eh cik akak , HOWT  tak boleh bawa mati laa . kau ingad dengan howt , ALLAH senang senang nak masukkan ke dalam syurga . tuh semuaa tak betol laa . berubah laa douh . semua orang tak sukaa nun kau sebab kau tuh CAPUB . err , kurangkan laa perangai burokk kau tuh (:
Terima Kasih Kerana Membaca ^^

No comments:

Post a Comment